Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino POP SHOP SLOVENIJA (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Ultimo Imperio sp., ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Trgovec«).
Ponudnik in njegov naslov: ULTIMO IMPERIO sp., Zaloška cesta 24, 1000 Ljubljana
Matična številka: 6946453000
Identifikacijska številka za DDV:SI26727412
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine POP SHOP SLOVENIJA, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med POP SHOP SLOVENIJA in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Prosimo vas, da poskrbite za točnost pri vnosu podatkov kot so ime, priimek, e-pošta in naslov, saj v nasprotnem primeru potrditve naročila lahko ne prejmete. Za pomoč in iformacije smo vam na voljo od PON. - PET. med 9. in 17. uro. Pokličite nas na 041 512 565.
Na spletni strani obstaja možnost napak pri vnosu podatkov. Čeprav se trudimo, da bi bili podatki čim bolj informativni in natančni, za točnost podatkov pri posameznih artiklih ne odgovarjamo. V primeru, da ste odkrili napako vas prosimo, da nam to sporočite preko kontaktnega obrazca, telefona ali e-pošte.
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na email: shop@pop-shop.si. Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.
Za vse izdelke, ki imajo ob naročilu naveden dostavni naslov v Sloveniji, velja rok dobave, ki je naveden na izdelčni strani v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku. Izdelke dostavlja Pošta Slovenije.
Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 2 do 3 delovnih dni, šteto od dneva plačila vašega naročila. Izdelki, ki niso na zalogi, bodo dostavljeni v roku, ki je naveden pri posameznem izdelku, šteto od dneva plačila vašega naročila. Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem predhodno obvestili, pri čimer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila.
Izdelke dostavlja Pošta Slovenije. V primeru, da vas v času dostave ni doma, vam bo dostavljavec Pošte Slovenije v poštnem nabiralniku pustil obvestilo za prevzem paketa. Ob sobotah, nedeljah in med prazniki Pošta Slovenije paketov ne dostavlja. V primeru izbire dostave prek GLS Slovenija, vas bo ob dostavi poklical dostavljavec GLS Slovenija ali drug izbran ponudnik, in se z vami dogovoril za prevzem paketa.
Brezplačna dostava je označena le pri izbranih izdelkih v spletni trgovini POP SHOP SLOVENIJA. Štrošek dostave je odvisen od zneska plačila in izbire dostavne službe in je označen pri artiklu v spletni trgovini POP SHOP SLOVENIJA.
Strošek dostave prek Pošte Slovenija
Strošek dostave je odvisen od zneska naročila in bo razviden že v vsebini nakupovalne košarice pred zaključkom spletnega naročila.
pri naročilu do 100 € je strošek pošiljanja 3,00 €,
pri naročilu nad 100 € je dostava brezplačna.
Strošek dostave je enoten za vso Slovenijo.
Naročene izdelke v spletni trgovini POP SHOP SLOVENIJA lahko plačate:
Plačila po predračunu
Obdelava plačil po predračunu je 2-3 delovnih dni. Izdelke dostavimo v dogovorjenem roku po prejetem plačilu.
4. Cene
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih, razen če je izrecno navedeno drugače. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov pošiljanja (glej točko 3).Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Če zasledite napake v spletni trgovini, prosimo to nemudoma sporočite na: shop@pop-shop-si
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na način, ki ga je uporabnik dovolil, oz. kontakt, ki ga je navedel ob nakupu. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 6).
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu kontaktira prek elektronskega naslova shop@pop-shop.si in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Kupljene izdelke je treba vrniti Trgovcu nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži, v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Trgovec vrne prejeta plačila uporabniku (kupcu) z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil uporabnik (kupec), razen če je uporabnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če uporabnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.
Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.
Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko elektronskega sporočila na naslov: shop@pop-shop.si.
Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati v najkrajšem možnem času.
Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.
Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če Trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.
Uporabnik (kupec) nima pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je uporabnik (kupec) po dostavi odprl pečat.
Napaka je stvarna:
Kupec mora Trgovca obvestiti in podati natančen opis napake na shop@pop-shop.si najkasneje v roku 30 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita. Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 12 mesecih od nakupa. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka.
Če uporabnik (kupec) reklamira izdelek v prvih šestih mesecih od prevzema izdelka, mora Trgovec dokazovati, da je reklamacija uporabnika (kupca) neupravičena, torej da izdelek nima napake. Če uporabnik (kupec) reklamacijo vloži po preteku šestih mesecev od prevzema izdelka, mora obstoj napake dokazovati uporabnik (kupec) sam.
Uporabnik, ki je pravilno obvestil Trgovca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora Trgovec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi.
Trgovec mora pisno odgovoriti uporabniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Zavezali smo se najvišjim etičnim standardom pri poslovanju in zaščiti potrošnikov, kar predstavlja tudi naša 100-odstotna garancija na zadovoljstvo.
Izdelki, ki imajo garancijo na zadovoljstvo so vidno označeni v spletni trgovini. Če z nakupom uporabnik (kupec) ni zadovoljen, mu trgovec v 30 dneh od datuma uveljavljanja garancije na zadovoljstvo kupnino v celoti povrne. Edini strošek, ki zaradi uveljavljanja garancije na zadovoljstvo bremeni uporabnika (kupca), je strošek pošiljanja izdelkov Trgovcu.
Garancija na zadovoljstvo velja 30 dni od dneva nakupa, za izdelke v količini uporabe ene osebe v časovnem razponu enega meseca. Uporabnik (kupec) lahko dobi povrnjen denar tudi za paket, namenjen večmesečni uporabi, vendar mora izdelke, ki jih še ni porabil vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in količini, vključno z embalažo porabljenih izdelkov, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec).
Garancijo na zadovoljstvo je možno uveljavljati samo z originalnim računom uporabnika (kupca).
Kupec (uporabnik) ne more več uveljavljati garancijo na zadovoljstvo več kot enkrat letno za enak izdelek. Uporabnik lahko v roku enega leta uveljavlja največ tri garancije na zadovoljstvo za različne izdelke.
Trgovec jamči, da bo izdelek brezhibno služil svojemu namenu, če se kupec ravna po danih navodilih in to je osnova za uveljavitev garancije na zadovoljstvo.
Trgovec bo kupnino povrnil najkasneje v 30 dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku uporabnik (kupec) navede. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pišite na naslov: shop@pop-shop.si.
9.1 Garancijski pogoji
Kupljeni izdelek je bil preizkušen in podvržen natančnim pregledom in po strogih merilih za zagotavljanje kakovosti s strani proizvajalca. ULTIMOIMPERIO, Vladimir Lazarevski s.p., s poslovnim naslovom, Zaloška 24, 1000 Ljubljana, kot dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje izdelka v garancijskem roku 12 mesecev, ki začne veljati z izročitvijo izdelka potrošniku. V tem roku bo dajalec garancije brezplačno odpravil vse napake v delovanju izdelka. V primeru garancijskega popravila izdelka, se garancijski rok podaljša za čas od uveljavitve reklamacije do zaključenega servisnega postopka. Podaljšanje garancije se uveljavlja skupaj s servisno dokumentacijo iz katere je razvidno trajanje popravila. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora biti izdelek na željo potrošnika brezplačno zamenjan z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Če dajalec garancije v navedenem roku ne uredi popravila ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim, bo potrošniku izdan nov garancijski list.
Garancija velja na območju Republike Slovenije. Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca in/ali proizvajalca za napake na blagu.
Garancija ne krije poškodb, ki bi nastale zaradi:
• nepravilne ali malomarne rabe, vključno z (vendar ne omejeno na) zlorabo ali uporabo neprimerne opreme;
• nepooblaščenih posegov v izdelek, vključno z (vendar ne omejeno na) odpiranjem izdelka in preureditvami na izdelku;
• mehanskih poškodb ali preobremenitve izdelka;
• prenizke ali previsoke električne napetosti;
• zunanjega udarca (padec ali udarec);
• uporabe neprimernih priporočljivih polnil;
• nepravilne montaže izdelka;
• izostalega ali nepravilnega vzdrževanja izdelka;
• višje sile;
Garancije ni možno uveljavljati v kolikor je bil izdelek s strani nepooblaščenih oseb razstavljen, delno razstavljen ali servisiran. Garancija ne krije rednega vzdrževanja, ter normalne obrabe orodja. Garancija ne velja na žarnice.
9.2 Uveljavljanje garancije
V primeru uveljavljanja garancije mora kupec izdelek skupaj z originalnim računom dostaviti prodajalcu, kjer je bil izdelek kupljen ali družbi ULTIMOIMPERIO, Vladimir Lazarevski s.p., s poslovnim naslovom, Zaloška 24, 1000 Ljubljana. Strošek, ki zaradi uveljavljanja garancije bremeni uporabnika (kupca), je strošek pošiljanja izdelkov Trgovcu.
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbena partnerja Trgovca za dostavo pošiljk sta navedena ob zaključku nakupnega procesa. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
V primeru vidne poškodbe blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti. Izjavo o politiki zasebnosti spletne trgovine POP SHOP SLOVENIJA in upravljalca trgovine Ultimo Imeprio s.p. si v celoti preberite s klikom TUKAJ.
Cilji te politike zasebnosti
V podjetju Ultimo Imeprio, Vladimir Lazarevski s.p. s poslovnim naslovom Zaloška cesta 24, 1000 Ljubljana, Slovenija. Vpisan v Poslovni register Slovenije z matično številko: 6946453000. (v nadaljevanju Ultimo Imeprio s.p.) cenimo vaše zaupanje, ki ste nam ga izkazali s tem, da ste nam zaupali svoje osebne podatke. Obljubljamo, da bomo vaše osebne podatke obravnavali v skladu s to politiko, veljavno zakonodajo in v skladu z vašimi željami. Ultimo Imeprio s.p. je upravljalec spletne trgovine POP SHOP SLOVENIJA in vaših osebnih podatkov, ki jih posredujete skladno s to politiko zasebnosti.
Kaj so osebni podatki in ostali izrazi?
»Osebni podatki« so vse informacije, ki se nanašajo na vas in vas identificirajo osebno, bodisi samostojno bodisi v kombinaciji z drugimi informacijami, ki so nam na voljo. Podjetje Ultimo Imeprio bo zbralo različne osebne podatke o vas, ki nam jih posredujete, vključno z zgodovino nakupov. Podjetje Ultimo Imeprio s.p. ne bo zbiralo nobenih posebnih kategorij osebnih podatkov (razen če ni določeno drugače).
»E-novice« so elektronske novice, ki vsebujejo novice informativne narave, novice o ponudbah, dogodkih, promocijah in vse ostale novice, ki jih podjetje Ultimo Imeprio s.p. želi deliti z vami.
»Pogodbeni obdelovalci« so partnerji, s katerim ima podjetje Ultimo Imeprio s.p. pisni sporazum in lahko osebne podatke obdeluje samo v imenu podjetja Ultimo Imeprio s.p. in jih ne delijo s tretjimi osebami in podjetji.
»Spletna stran« se nanaša na vse spletne strani in spletna mesta podjetja Ultimo Imeprio, in vključuje naslednje spletne strani:
spletna trgovina Pop Shop Slovenija; https://www.pop-shop.si
krovna spletna stran našega spletnega centra: https://www.ultimoimperio.com
spletna stran našega spletnega centra, ki skrbi za delovanje elektronske pošte: https://www.pop-shop.si
Nameni obdelave osebnih podatkov, vrste osebnih podatkov in pravna podlaga
Osebne podatke pridobivamo izključno od vas samih, naj bo to tekom oddaje naročil ali nakupa, pri prijavi na e-novice ali v primeru drugih komunikaij z vami in se nanaša na vse obdelave osebnih podatkov, ki so opisane spodaj.
Ta politika zasebnosti se nanaša tudi na pridobivanje osebnih podatkov kupcev in potencialnih kupecev v klicnem centru in maloprodajnih trgovinah.
Ta politika zasebnosti vam želi dati jasen pregled nad tem, kako obdelujemo osebne podatke, ki jih posredujete, našo zavezanost k varovanju teh podatkov in vašimi pravicami in možnostmi, ki jih imate za nadzor naših osebnih podatkov in zaščite vaše zasebnosti.
Naročila & dostava izdelkov
Namen & Pravna Podlaga
V kolikor se odločite za nakup prek prodajnih kanalov, kjer opravite nakup na daljavo, potrebujemo za dostavo določene vaše podatke, brez katerih ne moremo opraviti svoje obveznosti, in sicer dostave vašega naročila.
Podatke zbrane za ta namen obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja (nakupa), ki ste ga opravili v enem izmed prodajnih kanalov na daljavo pri Ultimo Imperio s.p..
Hramba osebnih podatkov
Osebne podatke povezane z naročili in dostavo izdelkov, hrani podjetje Ultimo Imperio s.p. 10 let po obdobju na katerega se zadnje naročilo kupca nanaša, skladno z določbo o hrambi računov na podlagi 86. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za nadaljno obdelavo osebnih podatkov.
Vrste osebnih podatkov
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
Ime,
Priimek,
Naslov, Poštna številka, Mesto;
Kontaktni podatki (elektronska pošta) za namen obveščanja o morebitnih spremembah naročila (rok dostave, obvestilo o dostavi itd.).
Vračila izdelkov, reklamacije
Namen & Pravna Podlaga
Veljavna zakonodaja kupcem zagotavlja, da lahko koristijo določene pravice v povezavi z uveljavljanjem stvarnih napak, garancijskih zahtevkov, vračila izdelkov brez razloga itd. ter možnosti, da lahko opravijo zamenjavo izdelka za drugega ali koristijo druge možnosti vračil (tudi vračilo kupnine).
Podatke zbrane za ta namen obdelujemo na podlagi pogodbenega razmerja (nakupa), ki ste ga opravili pri podjetju Ultimo Imperio s.p., saj vam drugače ne moremo posredovati novega izdelka (zamenjave) ali vrniti kupnine.
Hramba osebnih podatkov
Osebne podatke povezane z naročili in dostavo izdelkov, hrani podjetje Ultimo Imperio s.p. 10 let po obdobju na katerega se zadnje naročilo kupca nanaša, skladno z določbo o hrambi računov na podlagi 86. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za nadaljno obdelavo osebnih podatkov.
Vrste osebnih podatkov
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
Ime,
Priimek,
Naslov, Poštna številka, Mesto;
Kontaktni podatki (elektronska pošta);
Zgodovina nakupov in računi izdani s strani Ultimo Imperio s.p..
Komunikacija z vami
Podatki, ki se obdelujejo za ta namen, se hranijo skladno s prvima dvema namenoma, razen v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za obdelavo.
Vrste osebnih podatkov
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
Ime,
Priimek,
Kontaktni podatki (elektronska pošta);
Stanje soglasji;
Zgodovina komunikacije z vami.
Statistična obdelava podatkov za namene internih analiz in priprave strategij
Ultimo Imperio s.p. na podlagi zakonitega interesa uporablja podatke preteklih nakupov, glede na vaše demografske podatke ter podatke o komunikaciji z vami, za namene internih analiz in priprave strategij, glede:
Spremljanje prodaje v različnih prodajnih kanalih, vključno z časom nakupov, frekvenco in vrednostjo;
Preverjanje pravilnosti podatkov v sistemu;
Spremljanje odzivov na odhodna sporočila, na podlagi katerih se prilagodi investicija in oglaševanje;
Spremljanje prodajnih podatkov (prodani izdelki, povprečna vrednost košarice, ponovni nakupi, prvi nakup, število izdelkov na naročilu);
Spremljanje podatkov o nakupovalnih točkah* (število članov, vrednost nakupovalnih točk).
Analiza kupcev določenih izdelkov in prilagoditev oglaševanja.
Večina analiz je opravljena na podlagi anonimnih in pseudomoziranih podatkih, razen kadar je za namen obdelave potreben osebni podatek (npr. preverjanje pravilnosti podatkov). Takšna obdelava nam omogoča, da vložke v oglaševanje in poslovanje prilagodimo glede na pretekle trende, in s tem omogočimo vam, da dobite najboljše izdelke, po najboljši ceni.
V kolikor takšne obdelave ne želite, lahko kadarkoli zahtevate izbris vaših osebnih podatkov.
Hramba osebnih podatkov
Dokler se hranijo osebni podatki, na podlagi drugih namenov. Po preteku le teh, se osebni podatki uporabljajo le v anonimizirani obliki.
Vrste osebnih podatkov
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
Ime,
Priimek,
Naslov, Poštna številka, Mesto;
Kontaktni podatki (elektronska pošta);
Stanje soglasji;
Zgodovina nakupov.
Prilagojena trženjska komunikacijaj
Namen & Pravna Podlaga
Ultimo Imperio s.p. zbira soglasja posameznikov za namen prilagojene komunikacije glede popustov, ponudb, novosti, dogodkov in drugih vsebin prek različnih kanalov komunikacije (npr. e-mail, elektronska poša, naslovljena pošta- katalogi, socialnih omrežji, obvestil preko brskalnika, informacij na spletnem mestu.
Ta obdelava ne vključuje nobenega avtomatskega profiliranja, ki bi imelo pravne ali podobne posledice za posameznika.
Hramba osebnih podatkov
Osebni podatki za ta namen se obdelujejo do preklica soglasja, hranijo pa največ eno leto po preklicu soglasja, v kolikor ne obstaja druga pravna podlaga za obdelavo.
Vrste osebnih podatkov
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
Ime;
Priimek;
Naslov;
Elektronska pošta;
Zgodovino nakupov in odzive na posredovano preteklo komunikacijo (npr. odprtje elektronske pošte, klik na povezave, nakup).
Od podatkov v zadnjih treh alinejah je odvisno, katere ponudbe boste prejeli, kako pogostvo bomo komunicirali z vami in na kakšen način.
Kadarkoli se lahko posameznik odloči, da ne želi več prejemati tovrstne komunikacije z nami, s podajo pisne zahteve preko elektronske pošte shop@pop-shop.si, preko telefona 041 512 565 ali, da nam posreduje pošto na naslov Ultimo Imperio s.p., Zaloška 24, 1000 Ljubljana.
Obvestilo stranke o nezaključenem naročilu prek spleta
Namen & Pravna Podlaga
Ultimo Imperio s.p. potencialnim kupcem, ki so v svojo košarico dodali izbrane izdelke, a nakupa niso zaključile, občasno pošilja elektronsko pošto v povezavi z njihovim nakupom s ciljem, da se nakup zaključi in se izvaja na podlagi zakonitega interesa Ultimo Imperio s.p..
Vrste osebnih podatkov
Za ta namen obdelujemo naslednje osebne podatke:
Ime,
Priimek,
Naslov, Poštna številka, Mesto;
Kontaktni podatki (elektronska pošta);
Vsebina nakupovalne košarice, ki jo je potencialni kupec zapustil pri naročilu na spletu.
Hramba osebnih podatkov
Upravljalec obdeluje to osebne podatke do uresničitve namena za katerega se hranijo.
Izvršbe, sodni postopki, inšpekcijski pregledi
Namen & Pravna Podlaga
Za namen vodenja izvršb glede neplačanih, a prevzetih izdelkov, sodnih postopkov in inšpekcijskih pregledov, obdeluje Ultimo Imperio s.p. določene osebne podatke, ki so pridobljeni skladno z zgoraj določenimi nameni.
V primeru izvršbe je pravna podlaga pogodba (nakup) med Ultimo Imperio s.p. ter zakonska pravica do izvršbe. V primeru sodnih postopkov in inšpekcijskih pregledov, pa je Ultimo Imperio s.p. odgovorna obdelovati osebne podatke skladno z zakonodajo.
Hramba osebnih podatkov
Ultimo Imperio s.p. hrani osebne podatke za ta namen do preteka zakonsko določenega roka.
Vrste osebnih podatkov
Obdelujejo se le tisti osebni podatki, ki jih je Ultimo Imperio s.p. zbral za zgornje namene in ki so potrebni za izpolnitev namena.
Nagradne igre
Ultimo Imperio s.p. obdeluje osebne podatke za namen izvajanja nagradnih iger. Ker se le- te med seboj razlikujejo, so podatki o namenu, hrambi in ostalih podrobnostih glede obdelave osebnih podatkov, vključeni med pogoje sodelovanja nagradne igre.
V delih, kjer ni določeno drugače v pravilih nagradnih iger, ki jih organizira Ultimo Imperio s.p., se ta politika zasebnosti nanaša tudi na obdelavo osebnih podatkov v nagradnih igrah.
Dnevniški zapisi
Namen & Pravna Podlaga
Namen teh postopkov je zagotavljanje varnosti omrežja in informacij, tj. omogočiti zaznavanje in preprečevanje neavtoriziranih dostopov, ki lahko ogrozijo dostopnost, celovitost in zaupnost shranjenih ali prenesenih osebnih podatkov ter varnost s tem povezanih storitev, ki so dostopne prek teh omrežij in sistemov. Ultimo Imperio s.p. te podatke obdeluje za zaščito interesov posameznikov/obiskovalcev spletnih strani.
Hramba osebnih podatkov
Ultimo Imperio s.p. hrani osebne podatke do uresničitve namena, za katerega so zbrani, vendar ne delje od enega leta.
Vrste osebnih podatkov
Za ta namen upravljalec obdeluje IP naslov in podatke o verziji brskalnika.
Posredovanje vaših osebnih podatkov tretjim
Ultimo Imperio s.p. vaših podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen v primeru:
Policija, inšpekcijskimi, sodnimi organi in drugimi institucijami, ki imajo pravno podlago za zahtevanje podatkov.
Mladoletne osebe
Ultimo Imperio s.p. namerno ne obdeluje osebnih podatkov mladoletnih oseb, za katere bi bil seznanjen, da so mladoletne. Takšna omejitev ne vpliva na učinkovanje sklenitve pogodbe mladoletnih oseb, skladno z veljavno zakonodajo v Republiki Sloveniji.
Varnost osebnih podatkov
Ultimo Imperio s.p. nenehno skrbi za varnost vaših osebnih podatkov, skladno z ocenami tveganj, ki bi jih nepooblaščen dostopm izguba, uničenje, ponarejanje, manipuliranje ali razkritje lahko povzročilo.
Pravice posameznikov glede obdelave osebnih podatkov
Vsak posameznik ima pravice glede obdelave osebnih podatkov, določene z veljavno zakonodajo. V kolikor želite uresničiti katero izmed spodaj naštetih pravic, nam to sporočite preko elektronske pošte shop@pop-shop.si pošljite pošto na naslov podjetja: Ultimo Imperio s.p., Zaloška cesta 24, 1000 Ljubljana ali prek telefonske številke 041 512 565.
Za potrebe identifikacije pri uveljavljanju vaših pravic, si upravljalec pridržuje pravico, da od vas zahteva dodatne podatke, hkrati pa lahko zavrnemo ukrepanje v primeru, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.
Skladno z veljavno zakonodajo, vam bomo odgovorili čimprej, najkasneje pa v enem mesecu od prejete zahteve.
Preklic privolitve/soglasja
V kolikor je pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov soglasje, nam lahko kadarkoli pišete ali nas pokličete. Skladno z vašimi željami bomo uredili potrebno, da se obdelava vaših osebnih podatkov za ta namen ne bo več uporabljala.
Dostop do osebnih podatkov
Kadarkoli lahko pri nas preverite ali obdelujemo kakšne osebne podatke o vas in tudi pridobite informacijo o tem, katere podatke o vas obdelujemo ter za kakšen namen.
Popravek osebnih podatkov
V kolikor o vas obdelujemo napačne osebne podatke, lahko kadarkoli zahtevate, da se podatki popravijo. Enako velja tudi z dopolnitvijo nepopolnih podatkov.
Izbris osebnih podatkov (pravica do pozabe)
Vsak posameznik ima pravico zahtevati izbris osebnih podatkov. V primerih, določenih z GDPR, ima Ultimo Imperio s.p. pravico, da podatkov ne izbriše (npr. v kolikor obstaja zakonska obveznost upravljalca- hramba računov).
Omejitev uporabe osebnih podatkov
V kolikor obstaja eden izmed naslednjih razlogov , imate vedno pravico zahtevati, da omejimo obdelavo vaših osebnih podatkov:
* Točnost podatkov (omejitev se nanaša na obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost podatkov);
* Nezakonitost obdelave (v kolikor posameznik nasprotuje izbrisu osebnih podatkov);
* Vaših podatkov ne potrebujemo več, vi pa nasprotujete izbrisu le-teh zaradi uveljavljanje, izvajanja ali obrambo pravnih zahtevkov;
* Ugovor zaradi zakonitosti obdelave, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi ponudnika prevladajo nad vašimi razlogi.
Ugovor o odbelavi
Kadarkoli lahko, v kolikor je obdelava opravljena na podlagi zakonitih interesov, za katere si prizadeva upravljalec ali tretja oseba, vložite ugovor in prenehali bomo uporabljati vaše osebne podatke za ta namen, razen če dokažemo nujne zakonite razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
Nadzorni organ za pristojen za področje varstva osebnih podatkov v Sloveniji je Informacijski Pooblaščenec Republike Slovenije (»IP RS«). Kadarkoli lahko prek komunikacijskih kanalov, kateri so objavljeni na njihovi spletni strani https://www.ip-rs.si oddate pritožbo glede obdelave vaših osebnih podatkov.
Spremembe te politike
Podjetje Ultimo Imperio s.p. želi spoštovati mednarodno priznana načela in zakonodajo o osebnih podatkih. S tem namenom in tudi na podlagi vaših povratnih informacij bomo posodobili to politiko zasebnosti, da bi zagotovili, da je brez napak in da vsebuje ustrezne podatke o vaših pravicah in dejavnostih obdelave ter da je v skladu z veljavno zakonodajo in najboljšimi praksami.
Od časa do časa jo lahko spremenimo, da bomo v skladu z novimi pravnim in tržnim napredkom in priložnostmi. Če bomo naredili pomembne spremembe, vas bomo obvestili na naših spletnih straneh s pomočjo obvestil ali pa vam bomo poslali posodobljeno politiko na vaš elektronski naslov. Vsekakor bo posodobljen pravilnik vedno objavljen na tej spletni strani.
01. 03. 2020
__________________________________________________________________________
13. Odgovornost
Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini.
Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične oz. upoštevati nastavitve monitorjev in drugih prikazovalnikov spletnih strani. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
14. Pritožbe, spori in uporaba prava
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. V primeru težav ali želje po pritožbi uporabnik (kupec) kontaktira Trgovca prek elektronskega poštnega naslova shop@pop-shop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in rešitev jamčevalnega ali garancijskega zahtevka razrešil v zakonsko določenem roku. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) po 51. členu ZPP za to odgovorno krajevno pristojno sodišče, na območju katerega bi bilo treba izpolniti obveznost, ki je predmet spora.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko pravo.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Skladno z zakonskimi normativi Ultimo Imperio s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).
V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Ultimo Imperio v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani POP SHOP SLOVENIJA. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja Ultimo Imperio s.p., Vladimir Lazarevski, v Ljubljani, dne 01.03.2020.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!